Sunday, December 20, 2009

~AbAnG aNa Di UnIvErSiTi CaIrO,mEsIr~


Assalamualaikum...

Sudah 3 bulan abg ana belajar di Mesir....
Rindu la plak....sbb pa???
Klau dia da umah x da len klau b'gaduh ngan dia...
skrg nie ana x tau nk gaduh ngan spa lg...
so,ana lebih suka kluar umah mengikuti program sekolah atau ikut program Pergerakan Pelajar Islam Kedah(IPIK)...
Alhamdulillah,mak ayah ana izinkan ana mengikuti program IPIK nie...
Skrg nie klau ana rindu kat abg ana,ana kan chat ngan dia kat SKYPE...
Cantik gak bilik dia...abg ana nie x pernah masak,tp,bila dok sna...
ana dengar b'macam2 resepi dia wat...ana malu plak ngan dia nie...
ha la!ana bkn la reti masak sgt...tiba2,dia tny ana macam2 resepi,mna la ana tau...
slps tu,mak ana ajar ana mcm2 resepi,mak ana kta dia x mau ana mcm abg ana...
dok jauh baru nk bljr masak...
Nie gambar ana di Universiti Cairo,Mesir...
Ana sertakan sekali sahabat2 karib dia nie....
Ana anggap Firdaus n Huzaifah nie mcm abg ana jer...
Sbb pa??sbb depa nie rjin mai umah ana...
depa nie kwn ngan abg ana sejak form 1 lagi...
nak wat camna dah jodoh depa....still b'sama hgga ke "U"...
mungkin lps nie wat klinik sendiri kot...he...he...




Baju seragam baru dia


Kat mna ntah,lupa dah


3 sahabat dari sek. men. hingga di "U"...
(Kiri:Faris(abg ana),firdaus,huzaifah)


Jalan2 di Cairo,Mesir


Di Masjid Salahuddin Al-Ayubi(klau x slap la)

Sebenarnya da byk lagi gmbr abg ana....tp,cukup la smpai cni jer...
nnti ana upload len...Ana doakan semoga abg ana n shbt2 dia berjaya di dunia n akhirat...
x sabar nak tgk depa pulang dengan pangkat DOKTOR...he...he...
(Dr.Faris,Dr.Firdaus,Dr.Huzaifah....lwk la plak..he3...)

Wassalam...

No comments:

Post a Comment