Pages


Sunday, April 8, 2012

rindu APIUM

Percaya atau x…aku masih x dpt terima lg yg aku kna truskn hidup sebagai seorang pra-guru pelatih di IPG Kampus Tuanku Bainun…aku masih teringat lagi APIUM(Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya Nilam Puri)….caya la…walaupun aku hanya sempat belajar n menjalani hidup sebagai seorang siswazah UM  dalam beberapa minggu je…banyak sgt kenangan yang xdpt aku ungkapkan….seriously…rindu UM…rindu biah UM…rindu majmuah 1….rindu BADAR…yang paling penting aku rindu ROOMATE aku yang terbaik tu…sakinah dan sofina…ALLAH…rindu…huhuhu…sebak didada ni menangis…

                                          majmuah 1
                             
Beberapa hari ni aku da t’jumpa gambar bdk2 kelas aku di UM…ALLAH..rindu..t’ubat gak  rindu walaupun hanya melihat wajah2 mereka…majmuah 1…the best…caya la…sporting2 je bdk2 majmuah 1….ALLAH…sabar2….
Aku tahu aku kna belajar menerima shbt2 kelas aku di IPG ni…bkn b’mksud aku x t’ma shbt2 kelas di IPG ni…tp,aku lbh suka khdpn aku di UM lgi….aku msih ingat lg jadual harian aku di UM…aku ingat lagi TOBUR yang dibuat oleh RUKNU…best tgk student2 berlakon ckp arab secara spontan…siap wajib smua student t’lbt plak tu….best sgt…setiap kali time program kat dewan…aku,sakinah,sofina n ruby mst wat projek kat belakg…mcm2 kmi wat..aku akui,aku di UM agak nakal walaupun aku t’lbt aktif dgn BADAR….aku kat UM agak rapat dgn JPP…aku un x taw sbb pa kak2 senior nk rapat dgn aku n the geng…besa la student nakai kot…


Sebelum aku keluar aku t’ingat lg yg aku p’nh kna marah dgn lecturer aku….bkn pa…lecturer aku ni xsuka student dia ltk jari di muka time dia mengajar…kebetulan time tu aku dok dpn gak la…tgn aku t’kna kat muka…pa lgi lecturer tu baling marker pen dri jauh dkt aku…Alhamdulillah aku smpt mengelak…gelak 1 1kelas kat aku…malu gile…malu2 un…tu la kenangan yg xdpt aku lupakan dan member pengajaran kpd aku spy tgn jgn ltk kat muka time lecturer mengajar…taw x sbb pa lecturer marah tgn ltk kat muka?sebab dia kta dia xmaw kmi garu2 kat muka nnti muka kami menggerutu..dia nk anak2 murid dia comei…hehehe..^_^
Byk lg nk cite,tp skrg ni aku kna siap2 sbb aku da meeting plak…dok kat IPG ni kira nk meeting je…sabo je la…^_^

2 comments:

  1. haha.. kelakar, sedih, rindu bila baca entry nih.. macam tau ja lecturer tu sapa dia.. :P

    ReplyDelete
  2. heheh...ops,taw ke lec tu spa??malu3....

    ReplyDelete