Pages


Friday, April 22, 2011

interview maktab


Assalamualaikum...
apa khabar iman anda hari ini??
adakah semakin bertambah ataupun semakin menurun???
nauzubillah...
sejak kebelakangan ini,saya terlalu sibuk sehingga lupa mahu mengupdate blog ini...
sibuk???sibuk dengan apa???
sekarang ini saya sibuk dengan persediaan interview maktab...
insyaallah,3/5/2011 ini saya kena interview...
di institusi perguruan darul aman
,jitra....
ya allah,aku memohon semoga aku berjaya dalam interview ini...
ini merupakan harapan paling besar bagi ibubapa saya terhadap saya...
kalau ikut kata hati saya...
saya mahu meneruskan STAM n pe
rgi mesir...
namun,setelah dilihat kesungguhan mak ayah saya...
tidak berkesampaian hendak menghampakan harapan mereka...
NKRA,falsafah pendidikan,PPSMI,isu semasa...
semua benda saya kena study dari sekarang....
sekarang ini kalau hendak buka komputer bukan sama macam dulu dah...
buka komputer mesti ken
a study...
tidak boleh main macam dulu dah..
sedih..
sekarang ini saya kena berfikiran matang...
tidak boleh berfikiran macam kanak2 dah...
selamat tinggal zaman kanak2....tatata....
ok la nk sambung study pula....
doakan kejayaan saya tau...
lupa hendak bagi tau...
saya dapat kos bahasa arab...
so,nnti saya kena cakap arab...
ok...
maa'salamah...wailaliqa'...
wassalam...


(para ulama yang aku sanjugi)

No comments:

Post a Comment