Wednesday, February 10, 2010

HaRi SuKaN MaKtAb MaHmUd AloR sEtAr 2010

Assalamualaikum...
hari ini(10 februari 2010,Rabu) merupakan hari sukan di sekolah ana(Maktab Mahmud Alor Setar)....ana gmbira sgt tgk smua bdk2 maahad pkai pakaian menutup aurat...baju t-shirt labuh drpd punggung,tudung labuh....fuh!muslimah sgguh...klau dpikir2,taun nie m'rpkn taun last ana dok maahad....pasti lps nie ana akan merindui smua nie...gelak adik2 maahad,keceriaan guru2 maahad....sedihnya...alhamdulillah,rumah kuning mng lagi wat kali ke-2,stlh taun lps(2009) mng under kak aisyah ismail....taun nie under shbt ana sndiri nurul nadhirah shahabuddin...dia jrg da dlm klas,kesian pun da kat dia nie...tp nk wat camna,dah tgs dia...ana cma pgng S/U jer...lps nie keja ana la plak nak wat sijil kat depa...x pa2 sijil tu pnting kat pljr form 5....syok x hbis lg!!!rumah kuning mng(sumaiyah)!!!!!!!!!!!!!!x bleh syok t'lebih,kna ingat gak kat SPM nie(22/11/2010)...study hard students of maahad!!!get a big surprise to our teachers and our family...insyaallah..kemarin da merentas bndr(puteri)...ana kna tgs ari tu(PBSM),ana kna naik van sek....ana nk t'gelak la tgk shbt2 ana lari lju giler,lps tu lalu dpn bdk putra plak...aduh!malu giler...bdk putra pun nape tgk putri lama sgt...jgn pndgn tu...ish geram betul!pljr put3 plak lalu dpn putra dok wat prgai gedik2 plak...meluat tgk,x mnjk sbgai pljr muslimah pun....yg ana nk t'gelak sms pljr put3 sdg merentas desa nie,adik form 1 wat perangai mcm bdk2...prgai depa nie x mcm pljr sek. men. lgsung....ada patut sms org dok sibuk lari,depa nie dok kat tgh2 jln yg nak p ke SRIDA tu...x tahan nak gelak...ustzh2 pun gelak gak...ustzh kta wat pelik sgt prangai adik2 form 1 nie kat ana,ana pun jwb x tau la...coz depa nie ana jrg p blok g...tpi,bla jmpa wktu p'hmpunan mcm dah knai lama la plak...adik2 nie ramah t'lebih la plak...rsa syg plak nak tggal maahad!!ntah la...insyaallah,mgkin ana nk smbg form 6,tp x pasti lg la....x pa la nnti ana cite len...nnti ana nk cite pasai p'khemahan PBSM yg akn dbuat diKem Kenari,Yan pda 25,26,27/2/2010 nie....ana salah seorang koor program...program nie dkhususkn tok pljr form 5 n 3....hrp2 taun nie PBSM aktif...amin...Waallahua'lam...

No comments:

Post a Comment